Elritningar

Jag satt och grejade lite med designen på bloggen tidigare idag och rätt som det var råkade jag nollställa allt. Så jag provar ett nytt "PRO" design förslag så läge, får vi se om jag orkar fixa till det gamla eller om jag behåller detta. 
 
Vi fick ritning på hur elen kommer att gå i huset för någon vecka sen. Så jag och Daniel satte oss ner tillsammans med lite gott att dricka och började markera ut var vi ville ha alla kontakter osv. Inte det lättaste när man inte har rummet framför sig. Svårare att se på papper tyckte vi, men hoppas på att det blir bra. 
 
Sen detta med banken verkar se ut som att det har löst sig. Daniel fick maila dom som gjort/gör grunden om att få förlängd tid på oss för att betala faktura. Väldigt pinsamt enligt mig, MEN måste tänka som så att det var inte vårt fel att det kom igår såhär sent. Men nu har vi skrivit på papper och banken har skickat in allting ang byggkreditivet. Även banken fick ringa vår Eksjöhus-säljare ang bankspärren så nu verkar det lungt på den fronten med. 
 
★ Huset | |
#1 - - lacrimosabloggen.se:

Fru webmaster, detta temat kan ni inte ha! 😂 ser inte vad jag skriver!

Så skönt att det börjar gå åt rätt håll för er ❤️

Upp