Senaste förslaget

Efter att komma igång med grunden och verkligen se hur allt kommer ligga och inte bara på papper, så har jag insett att ha en liten minirondell framför entren kommer inte gå alls! Det är inte så långt till tomtgränsen som jag hade trott. Hade vi haft en rondell så hade det blivit mer ett hinder för att komma fram till dörren, så de iden får kastas i sjön.

Vi har även valt bort en gångentre till gatan om ni förstår hur jag menar. Efter tips och ideer från nära och kära har vi kommit fram till att den kommer vi aldrig använda. Och det känns bra att ha valt bort den. 
 
Såhär såg mitt första förslag ut
 
 
Såhär ser nu det senaste förslaget ut
 
I stora drag så kommer det se ut såhär. Vi har valt att lägga en bra bit upp för uppfarten med grus för plats med många bilar. I framtiden drömmer vi om ett garage men det får vänta. 

Vi kommer även fixa en stödmur för att få ut max av tomten fram till då det är en lutning. Mer om det i ett annat inlägg.
 
Nej nu är det dags att göra sig i ordning för jobb och förskola, i morgon är det röd dag och då blev jag ledig så i morgon kommer svärföräldrarna och då blir det tur till tomten igen för en runttur!
 
★ Trädgård, ♡ Familjen | |
Upp