Förråd

Vi har pratat om att vi måste ha ett förråd. Vi kommer nämligen inte bygga garage inom dom närmaste åren (just nu iaf) och då skulle vi behöva ett utrymme att förvara gräsklippar och ha en arbetsbänk m.m.
Så då satte sig Daniel ner och började skissa på ett förråd. Detta gjorde han i datorn. Jag är otroligt imponerad av han, jag trodde verkligen inte att han skulle kunna klara av ett sånt här bygge. Han är ingen snickare, han är en datornörd. 
Så när byggarna hade semester passade vi (läs Daniel) på att börja med bygget.
 
Färdigt! Bara målning kvar.
Månda kvällar har han lagt på detta bygget. Även jag var där och hjälpte till en hel dag när barnen var hos farmor och farfar. Men snyggt blev det.
★ Förråd | |
#1 - - Anonym:

Snyggt jobbat

#2 - - Anonym:

Snyggt jobbat

#3 - - Anonym:

Ja e oxå impad av min son o hans kunskap som han dolt väl 😉 Bra jobbat båda

#4 - - Anonym:

Ja e oxå impad av min son o hans kunskap som han dolt väl 😉 Bra jobbat båda

Upp